Pretendentiem jāpiesakās līdz
Piedāvājam darbu valsts pārvaldes iestādē, kas atbild par valstī nozīmīgāko sociālo, ekonomisko un demogrāfisko rādītāju aprēķināšanu. Ja esat gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aktīvi piedalīties statistikas procesu pilnveidošanā, aicinām pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes (reģistrācijas Nr.90000069830) kolektīvam!
Piedāvātais amats
Statistikas datu apstrādes departamenta
Interviju organizācijas daļas Intervētājs /-a Rīgā
(2 darbinieka amata vietas uz nenoteiktu laiku)
Tavi pamatpienākumi:
- apmeklēt iedzīvotājus un veikt izlases veida apsekojumus (intervijas), saskaņā ar izlašu sarakstiem un apsekojumu norādījumiem;
- informēt respondentus par organizēto apsekojumu mērķiem, personu mikrodatu turpmāko izmantošanu, personu datu aizsardzības pamatprincipiem;
- veikt aizpildīto anketu loģisko kontroli un datu pareizības pārbaudi;
- nodrošināt apsekojuma laikā iegūto datu konfidencialitāti.
Mūsu prasības:
- vidējā izglītība;
- labas zināšanas Microsoft datorprogrammās (Word, Excel) un tīmekļa pārlūkprogrammās;
- vēlama iepriekšējā darba pieredze socioloģisko pētījumu jomā;
- augsta stresa noturība;
- ļoti labas sadarbības un komunikācijas prasmes;
- prasme plānot un organizēt savu darbu;
- vēlams personīgais auto, ko var izmantot darba vajadzībās (tiek apmaksāti auto lietošanas amortizācijas un degvielas izdevumi).
Mēs piedāvājam:
- darbu uzsākot, apmācības kompetenta mentora pavadībā;
- mēnešalgu aprēķina atbilstoši paveiktā darba daudzumam un saskaņā ar noteikto stundas likmi, kas aprēķināta no mēnešalgas un darba normu stundās;
- darba izpildei nepieciešamo apmācību un tehnisko nodrošinājumu (portatīvais dators un telefons);
- apmaksātu papildatvaļinājumu (līdz 6 darba dienām), papildus brīvdienas, atvaļinājuma pabalstu un citas sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam;
- prēmiju, izvērtējot darba rezultātus, vienu reizi gadā;
- sociālās garantijas, tajā skaitā veselības apdrošināšanu pēc 3 nostrādātiem mēnešiem;
- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu, elastīgu darba laiku- iespēja plānot savu pienākumu izpildes laiku, darba vietu- Rīgā.
Iesniedzamie dokumenti
- Motivācijas vēstule;
- Curriculum Vitae
Pieteikuma dokumentus (motivācijas vēstuli un CV) iesniegt elektroniski uz e-pastu personals@csp.gov.lv. Konsultācijas pa tālruni 67366822.
Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa otrajai kārtai.
Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes Regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula), 13. pantu, Pārvalde informē, ka:
1) Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu atlases konkursa norisi;
2) Jūsu personas datu apstrādes pārzinis atlases konkursa ietvaros ir Centrālā statistikas pārvalde, reģistrācijas Nr.90000069830. Adrese: Lāčplēša iela 1, Rīga, LV-1010;
3) gadījumā, ja Jūs savā CV būsiet norādījis kontaktpersonas atsauksmju sniegšanai, Pārvalde paļaujas, ka Jūs esat saskaņojis kontaktinformācijas nodošanu Pārvaldei kā Jūsu potenciālajam darba devējam. Balstoties uz Pārvaldes leģitīmajām interesēm, Pārvalde apstrādā informāciju no personām (iepriekšējām darba vietām), kuras ir sniegušas atsauksmes par Jums, ja Jūs esat nepārprotamā veidā (iesūtot kontaktpersonu datus) atļāvis sazināties ar attiecīgajām personām atsauksmju saņemšanai;
4) gadījumā, ja Jūsu kandidatūra tiks izvirzīta otrajai kārtai, tad balstoties uz Pārvaldes leģitīmajām interesēm, Pārvalde var izskatīt Jūsu kandidatūru četru mēnešu laikā pēc atlases procesa noslēgšanas arī citos Pārvaldes atlases procesos. Ja nevēlaties, lai Jūsu kandidatūra tiktu izskatīta turpmākajos Pārvaldes atlases procesos, tad to norādiet, piesakoties vakancei.
Lai iepazītos ar informāciju par personas datu apstrādi personāla atlases procesā Pārvaldē, aicinām apmeklēt Pārvaldes tīmekļvietni https://www.csp.gov.lv/lv/privatuma-politika.